Procedura zawarcia Umów sprzedaży:

1. Poprzez Sklep Klient może kupić dowolną ilość Produktów, co jest uwidocznione w Sklepie przy informacjach o Produkcie.

2. Umowy sprzedaży w Sklepie zawierane są w poniższy sposób:

KROK 1.: Klient wybiera Produkty poprzez użycie w odniesieniu do danego Produktu ikony „Dodaj do koszyka”, na skutek czego w Koszyku umieszczana jest ilość Produktów wskazana przed użyciem wspomnianej ikony.

KROK 2.: Po dodaniu Produktu do Koszyka Klient może kontynuować wybór dalszych produktów oferowanych do sprzedaży albo przejść dalej – do Koszyka, aby móc podejmować dalsze czynności prowadzące do zawarcia Umowy sprzedaży.

Po przejściu do Koszyka Klient powinien sprawdzić listę i ilość Produktów dodanych do tego Koszyka, w tym w szczególności czy dodane do Koszyka Produkty oferowane są do sprzedaży, czy do wynajęcia i ewentualnie usunąć wybrane produkty lub zmienić ilości przy użyciu dostępnych na tym etapie ikon. W odniesieniu do Produktów oferowanych do sprzedaży Klient dokonuje wyboru ilości Produktów, które chce kupić w ramach Umowy sprzedaży.

KROK 3.: Klient w celu złożenia zamówienia może skorzystać ze swojego Konta, do którego powinien się zalogować albo składa zamówienie bez rejestracji (opcja „Zamówienie jako gość”). Po wprowadzeniu imienia nazwiska i adresu e-mail Klient przechodzi do wskazania adresów przez użycie ikony „Dalej”. Na tym etapie Klient wprowadza dane adresowe. Jeżeli Klient chce uzyskać fakturę VAT powinien uzupełnić niezbędne pola, w tym podać NIP. Pola, które nie wymagają uzupełnienia oznaczone są dodatkiem „opcjonalnie”.

KROK 4.: Następnie Klient wybiera jedną z dostępnych opcji dostawy kupowanych Produktów do Paczkomatu Inpost lub przesyłką kurierską (koszt przesyłki kurierskiej wynosi 17,00 złotych, zaś dostawy do Paczkomatu Inpost wynosi 16,00 złotych). Klient przy wyborze sposobu dostawy może w odpowiednim polu pozostawić komentarz do zamówienia.

KROK 5.:W kolejnym kroku Klient wybiera metodę płatności ceny odnośnie do produktów kupowanych oraz wskazuje, czy chce wystawienia paragonu fiskalnego, czy życzy sobie wystawienia faktury. Wybór metody płatności wiązać się może z koniecznością zaakceptowania warunków świadczenia usług drogą elektroniczną stosowanych przez bank lub inny podmiot trzeci prowadzący daną platformę obsługi płatności drogą elektroniczną, w tym platformę PayU. Ostatnim etapem przed wiążącym dla Klienta złożeniem zamówienia jest zapoznanie się przez Klienta z podsumowaniem zamówienia, w ramach którego widoczne są Dane zamawiającego, adres dostawy i dane odbiorcy, a poniżej lista produktów z ich ilością oraz z ich ceną (ceną brutto, uwzględniającą podatek VAT) oraz terminem dostawy (przez określenie najpóźniejszego terminu wysyłki oraz terminu dostawy, który nie może być późniejszy niż 45 dni od dnia złożenia zamówienia i zawarcia w ten sposób Umowy Sprzedaży). Łączna kwota widoczna jako „Razem (brutto)” stanowi sumę ceny Produktów wybranych przez Klienta do zakupu w ramach Umowy sprzedaży. Nadto widoczne w ramach tego kroku wybrane przez Klienta forma dostawy z jej kosztem i forma płatności oraz pełna kwota brutto do zapłaty przy zawarciu umowy tytułem ceny za kupowane Produkty. Klient składa zamówienie  używając ikony: „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, zaznaczając wcześniej pola z oświadczeniami o akceptacji warunków regulaminu i zapoznaniu się z prawem odstąpienia od umowy.

KROK 6.: Po złożeniu zamówienia w ramach kroku 5. w przeglądarce internetowej wyświetla się informacja o szczegółach zamówienia z jego numerem.

3. Na etapie Kroków 2.-5. opisanych wyżej Klient może skorzystać z kodów promocyjnych używając odnośnika znajdującego się za frazą „Masz kod promocyjny?”. Klient po kliknięciu w tę frazę po prawej stronie ekranu (w polu podsumowania zamówienia obejmującym wskazanie ilości produktów, ich ceny i kosztu wysyłki oraz kwoty łącznej obu tych wartości) ma możliwość wprowadzenia kodu promocyjnego w pojawiającym się wówczas w tym celu polu i użycie ikony „Dodaj”. Zasady promocji prowadzonych z użyciem kodów promocyjnych określają regulaminy poszczególnych promocji prowadzonych stale lub okresowo w ramach Sklepu przez T7. 

4. T7 wysyła po zakończeniu przez Klienta czynności opisanych w w ust. 2 jako Krok 5. i skutecznym użyciu ikony „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty” na adres e-mail Klienta potwierdzenie złożenia zamówienia, które określa jego szczegóły.

5. Umowa sprzedaż wybranych Produktów zostają zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia w przesłanej przez T7 wiadomości e-mail. Nie dotyczy to Klientów będących Konsumentami, z którymi Umowa sprzedaży Produktów zostaje zawarta z chwilą zakończenia Kroku 5. opisanego wyżej w ust. 2.

6. Wszelkie dane podawane są przez Klienta dobrowolnie i służą zawarciu i wykonaniu Umowy sprzedaży.

7. Czas realizacji zamówienia uwzględniający czas przygotowania Produktu i dostawę wynosi do 45 dni. Wraz z Produktem lub Produktami, których dotyczy Umowa sprzedaży, Klient otrzyma dowód zakupu w postaci paragonu albo faktury VAT oraz formularz odstąpienia od Umowy sprzedaży. 

8. Na Produkty sprzedawane za pośrednictwem Sklepu nie jest udzielana przez T7 gwarancja jakości.