POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (POLITYKA PRYWATNOŚCI)

1. Niniejszy dokument określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną i zasady ochrony prywatności w ramach serwisu działającego pod domeną: www.ostr.pl (dalej także: „Serwis”).  

2. Administratorem danych osobowych jest T7 Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Hoża 76/410, 00-682 Warszawa, NIP: 7011115785, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0001003278 (dalej jako „T7”), który dokonuje przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (dalej także: „Ustawa”) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób  fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz  uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych - dalej jako „RODO”).

Dane kontaktowe:

Firma: T7 Media Sp. z o.o.

Adres: ul. Hoża 76/410, 00-682 Warszawa

Adres korespondencyjny: ul. Hoża 76/410, 00-682 Warszawa

NIP: 7011115785

E-mail: [email protected]

3. T7 Media Sp. z o.o. przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności użytkowników Serwisu, którzy za jego pośrednictwem korzystają z usług T7 Media Sp. z o.o. (dalej także: „Użytkownicy”). Gromadzone dane osobowe Użytkowników (dalej także: „Dane”) wykorzystywane są jedynie w sposób wskazany poniżej. 

4. Dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z oferowaniem towarów do sprzedaży na odległość w ramach Serwisu i innymi  działaniami poprzedzającymi zawarcie umowy, zawarciem i wykonaniem umowy sprzedaży pomiędzy administratorem a kontrahentem, a także realizacją związanych z tym obowiązków  określonych w przepisach.

5. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje na podstawie: 

a) art. 6 ust. 1 pkt a RODO (dobrowolna zgoda osoby, której dane dotyczą); 

b) art. 6 ust. 1 pkt b RODO (przetwarzanie danych jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy z administratorem ); 

c) art. 6 ust. 1 pkt f RODO (przetwarzanie danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora, polegających na  zawarciu i wykonaniu umowy z kontrahentem.

6.  Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: podmioty, wobec których administrator ma prawny obowiązek przekazania danych osobowych (np. Urząd Skarbowy), a w celach wskazanych w pkt. 2 podmioty, które zapewniają Administratorowi usługi księgowe, prawne etc. i przetwarzające w związku z tym dane osobowe. 

7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas określony we właściwych przepisach, w tym ustawy o rachunkowości oraz o podatku od osób prawnych, jednak nie krócej niż do upływu terminu przedawnienia roszczeń stron umowy sprzedaży zawieranej w Serwisie. 

8. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do żądania ich  sprostowania, uzupełnienia, usunięcia, ograniczenia  ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia i niepodlegania zautomatyzowanej decyzji administratora (jeśli dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie i formie. 

9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

10. Podanie przez danych osobowych jest dobrowolne, przy czym jest niezbędne dla celów związanych z zawarciem i wykonaniem  umowy sprzedaży za pośrednictwem Serwisu oraz obowiązków prawem przewidzianych.  Brak ich podania  uniemożliwi realizację tych celów i zawarcie umowy sprzedaży za pośrednictwem Serwisu.

11. Administrator nie będzie podejmował w Pani/Pana sprawach decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu.

10. Użytkownik Serwisu jest objęty zakazem dostarczania treści o charakterze bezprawnym. W razie nieprawidłowości w działaniu usług świadczonych poprzez Serwis, Użytkownik może złożyć reklamację pod adresem e-mail wskazanym powyżej. Reklamacja zostanie rozpoznana przez T7 niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni roboczych od jej otrzymania.

12. T7 zapewnia ochronę przetwarzanych Danych, a w szczególności zabezpiecza Dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, przetwarzaniem z naruszeniem Ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.